torsdag 29 januari 2009

Martin,Leah,jag o Callum

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Kul att du brojat blogga.
    jag glomer ibland bort min men haller pa att lagga upp en liten filmsnutt nu.
    Hoppas att du kanner dig battre snart. Elsa har haft feber inatt - tror att det ar nya tander... kram & krya - SAG bara till om det ar nagot du behover sa klart! kram

    SvaraRadera
  2. Hej! va kul nu kan vi följa en del av din vardag fast du är en bit bort.
    Ha det gott!
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Hej! Ja det var ju riktigt kul det här:o)Förstår inte varför jag inte gjort det innan,jag har ju så mycket fritid att slå ihjäl:o)Tack Elin! Tråkigt att Elsa har feber,hoppas det "bara" är tänder!
    Sanne! Kul att höra från dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oooo nu har jag ocksa hittat hit! Vad kul att du ocksa borjat blogga :-). Mer blogg at folket sager jag!
    Fin bild pa er ocksa och en sa harlig pa Calle i badet :-D. Hoppas ni mar battre nu. Kram

    SvaraRadera