fredag 6 februari 2009

Sär skrivning

Tack kära systrar:o)
Jag väntar med spänning på litteraturen ni ska skicka i min kamp mot silvstedt,det går fort utför men jag ska kämpa tappert!

Här har det snöat ännu mer idag,riktig vinter nu! Skolorna är stängda,vägar är avstängda och bussar inställda(i och för sig spelar det ingen roll för bussarna här kommer aldrig när det inte snöar heller!)! Leahs playgroup blev inställd idag så vi har varit ute i trädgården och byggt en till snögubbe,denna gång modell större! Jodå jag har tagit kort på den också men den lägger jag upp en annan gång.

Har börjat bearbeta Martin att skaffa svensk tv,han verkar inte helt främmande inför tanken faktiskt,har talat om för honom att det är det enda jag vill ha när jag fyller år:o)
Tänk vad underbart att kunna titta på tv4 sporten och Parlamentet på söndagar(om det nu fortfarande sänds)!

Nu är det sängen som gäller,håller på att somna vid datorn och då kan det bli riktigt otäcka stavfel!

Godnatt

Väntar med spänning på redigeringen av detta inlägg:o)

1 kommentar:

  1. Det kliar i fingrarna :-D Jag kan ju inte gå in och redigera ditt inlägg, men så mycket kan jag säga att jag har ju sagt ÅT dig att det ska vara mellanslag efter skiljetecken!!! (Gäller även parenteser.)
    Slut på dagens förmaning. Läsning är på väg. Håll ut!
    Kram.

    SvaraRadera